bQurius lanceert MyWorq

bQurius lanceert MyWorq

bQurius heeft op 20 juni een nieuw product gelanceerd, genaamd ‘MyWorq’. Een innovatief software platform voor de tuinbouwsector. MyWorq bestaat uit een app voor medewerkers en een dashboard voor teamleiders. Het is bedoeld om uitdagingen zoals stijgende arbeidskosten, krappe arbeidsmarkt en miscommunicatie op de werkvloer tegen te gaan. Het platform biedt onder andere inzicht in werkprestaties en deelt nieuwsberichten in de eigen taal van iedere gebruiker.

MyWorq is ontwikkeld in nauwe samenwerking met tomatenkwekerijen Schenkeveld en The Valley als antwoord op uitdagingen rondom arbeid. Door deze samenwerking sluit het product perfect aan op de behoeftes in de sector. Het platform optimaliseert arbeid, vergroot de betrokkenheid en het werkgeluk bij medewerkers. Daarnaast is de app in acht verschillende talen beschikbaar en sluit dus perfect aan op de verschillende nationaliteiten die in de tuinbouw werkzaam zijn. Misvattingen over gewerkte uren, bonussen of andere communicatieproblemen worden bestreden en nieuws over het bedrijf is gemakkelijk gedeeld. 

Waarom MyWorq?
Met de stijgende arbeidskosten en de krappe arbeidsmarkt is het optimaliseren van arbeid belangrijker dan ooit. MyWorq helpt bedrijven deze uitdagingen het hoofd te bieden door de efficiëntie te verhogen en miscommunicatie te verminderen, wat resulteert in een betere werkomgeving voor alle medewerkers. Daarnaast bespaart het tijd voor teamleiders doordat er geen gedoe meer is in Excel, alles over één kanaal gaat en er een stuk minder vragen zijn van medewerkers.  

Wat biedt MyWorq?
MyWorq bestaat uit twee belangrijke onderdelen: een app voor medewerkers en een dashboard voor teamleiders. De app geeft medewerkers inzicht in hun werkprestaties en houdt hen betrokken met nieuwsberichten. Het dashboard biedt teamleiders overzicht en controle over de werkzaamheden. Daarnaast bevat MyWorq een zelfontwikkeld bonussysteem en een planner, waarmee scholieren eenvoudig hun beschikbaarheid kunnen doorgeven en de planning kunnen bekijken. Dit verhoogt de productiviteit en bespaart tijd.  “Het bonuspercentage en de competitie onderling zorgt voor een extra stimulans om een stapje harder te werken. De app is gemakkelijk in gebruik voor mijn medewerkers, dat komt natuurlijk ook door de automatische vertaling in meerdere talen.” Aldus Tim Prins, locatiemanager The Valley.

Klaar om de markt op te gaan
MyWorq is tot stand gekomen in nauwe samenwerking met de sector, wat zorgt voor een product dat perfect aansluit bij de specifieke behoeften van de sector. Het product draait nu al meer dan één jaar op 13 teeltlocaties waarbij de app voortdurend is geoptimaliseerd en nu klaar is voor marktintroductie. De officiële lancering van MyWorq heeft plaats gevonden op de bQurius klantendag van 20 juni 2024. Vanaf nu is de software beschikbaar voor bedrijven in de tuinbouwsector die hun arbeidsprocessen willen optimaliseren en de betrokkenheid van medewerkers willen verhogen.

Bron:

Deel artikel



Vandaag op Tuinbouwmarktplaats...

Vandaag op Hortibiz Newsradio, luister terug!

Meld je aan voor dagelijks Goedemorgen Nieuws
Ontvang Goedemorgen!

Meld je aan voor dagelijks Goedemorgen Nieuws

Tuinbouwnieuws, ondernemen, markt en techniek

Hortibiz Newsradio
Luister mee!

Hortibiz Newsradio

24/7 nieuws en informatie

Werken bij Holland Hortimedia?
Solliciteer!

Werken bij
Holland Hortimedia?

Contentmanager m/v – Salesmanager m/v