Uniek groen & wonen event in Woonmall Alexandrium

18-07-2019    09:46   |    Goedemorgen

Komende oktober Woonmaand vormt Woonmall Alexandrium in Rotterdam het decor voor groen in het interieur.

Bloemen en planten zijn inmiddels niet meer weg te denken uit de woning. Ongeacht de woonstijl: ‘Expressief, Stoer, Harmonieus of Modern’. Hoe bloemen en planten in iedere woonstijl passen en hoe deze bij de  consumententypes ‘Aesthetic Performer’ & ‘Status Seeker’ aansluiten, zal in de Woonmall worden gedemonstreerd, getoond en gefotografeerd.

Het Groen & Wonen event is een bijzondere samenwerking van de online bloemisten platforms Bloomtube, Flower Factor en marketingbureau Sense marketing & more. Veredelaars en kwekers die interesse hebben hieraan deel te nemen kunnen zich melden bij Sense marketing & more.
Inspirerend programma
Woonmall Alexandrium organiseert samen met de drie sierteeltorganisaties het eerste  ‘Groen & Wonen event in Woonmall Alexandrium in het kader van Oktober Woonmaand. De geplande activiteiten in het weekenden van 12/13 oktober en bij voldoende interesse ook 19/20 & 26/27 oktober zijn:
- Centraal groenstylisten podium in de Woonmall, waar bloemen- en plantenarrangementen worden gemaakt met wisselende bloemen en planten in interactie met het winkelend publiek.
- Een Green Box waarin bezoekers voor de camera gevraagd hun mening en idee te geven over groen in het interieur.
- In de Woonmall komen sfeerkamers te staan in de actuele trends, zoals Woonmall Alexandrium die hanteert.- Van het event wordt video’s gemaakt en van alle arrangementen foto’s in de woonstijlen in winkels in Woonmall Alexandrium. De fotografie, passend bij de consumenten types, is beschikbaar voor alle deelnemers.- Voor, tijdens en na het event wordt door Woonmall Alexandrium, Bloomtube en Flower Factor in de media en online aandacht besteed aan het event en Groen in het interieur.
Groeiplatforms & consumententypes
Dit bijzondere event baseert zich op Groeiplatforms ‘Interior’ & ‘Health & Well Being’ van Royal FloraHolland en op de Consumententypes ‘Aesthetic Performer’ & ‘Status Seeker’) van Bloemenbureau Holland. Op die manier sluit het event naadloos aan op de collectieve sectorpromotie.

Tijdens de woonmaand in Woonmall Alexandrium is de keuze voor groeiplatform ‘Interior’ logisch, maar ook ‘Health & Well Being’ past inmiddels perfect bij de in interieur geïnteresseerde consument, want gezond groen met een luchtzuiverende en kalmerende werking past helemaal in de huidige tijdsgeest.
Woonmall Alexandrium is één van de best lopende woonboulevards van Nederland met een zeer geïnteresseerd publiek in het midden en hoge segment.
De sterke internationale online bloemistenplatforms Bloomtube en Flower Factor en marketingbureau Sense marketing & more hebben de handen ineengeslagen voor dit Groen & Wonen event in de Woonmall. Flower Factor en Bloomtube zijn beide internationale online bloemisten platfora, die bloemist inspireren activeren steeds te innoveren in het bloemwerk dat zij hun klanten aanbieden 


Reacties (0)

Er zijn nog geen reacties

Reageer op dit bericht

Meer nieuws