Vernieuwde KAS Magazine nu online

13-03-2015    12:30   |    Ellis Langen

De nieuwe en vernieuwde KAS Magazine staat online. Op de cover siert tomatenteler Richard Hartensveld en in een uitgebreid interview geeft hij aan wat hem betreft het ideale model voor de afzet in de groentesector is.

Hartensveld is een van de eigenaren van trostomatenkwekerij De Kabel in De Lier en tevens bestuurslid van telersvereniging Prominent. In het interview geeft hij aan dat de Dutch Flower Group zijn droommodel is voor de glasgroenten. Verder staan er in het blad verhalen over: de ontwikkeling van 'groene middelen', het belang van een scenario paraat hebben in crisissituaties, op welke manier cherrytomatenbedrijf Gradner's Pride bezig is met het Nieuwe Telen in haar nieuwste kas in Beetgum (Friesland) en een artikel over het jonge en vooruitstrevende maaltijdboxenbedrijf HelloFresh, waar onder andere Duijvestijn Tomaten in Pijnacker leverancier van is. 

Dit is de eerste KAS Magazine van 2015 en er volgen er nog drie. KAS Magazine is dit jaar vernieuwd. Het magazine wordt opgedeeld in vaste thema's; teelt, Risico, Werk, Geld, Mens en Wereld. Herkenbare thema's voor de tuinbouwondernemer. Elke editie worden deze thema's met verrassende artikelen ingevuld. De thema's hebben een vaste positie in het blad KAS Magazine en een eigen kleurstelling. De artikelen die onder de thema's vallen worden geschreven door de redactie, maar ook door externe partijen. Heeft u een interessante en verrassende suggestie of invalshoek voor een van deze thema's of wilt u zelf een bijdrage leveren binnen deze thema's? Neem dan contact op met Jaaco Strating: jacco@spam-protecttuinbouwcommunicatie.nl

Bekijk KAS Magazine hier online.


Reacties (0)

Er zijn nog geen reacties

Reageer op dit bericht

Meer nieuws

LinkedIn: 116 ha scherm!

Deze week zijn de klimaatschermspecialisten van Ridder gestart met de eerste levering voor een totaal van 116...