Sierteelt Marketing Event krijgt een derde editie

15-07-2019    09:35   |    Goedemorgen

Op 25 september a.s. vindt het derde Sierteelt Marketing Event plaats. Organisator is het NIMA community Foodchain & AgriMarketing.

Speciale aandacht gaat deze editie naar de jongste generaties: de 'Millenials' en 'Generatie Z'. "Wat kenmerkt deze generaties en welke kansen biedt dit voor ons als marketeers? Schrijf je snel in en informeer ook je collega sierteelt marketeers, want samen zorgen we voor de groei en bloei van onze fantastische sector", aldus de organisator. 

Jongeren kopen ook veel planten: het consumententracker-onderzoek van Royal FloraHolland laat zien dat jongeren in Nederland, Duitsland, Frankrijk en Engeland de afgelopen jaren een groter aandeel van de bloemen- en plantenaankopen zijn gaan opeisen. Ook Rabobank vertelde tijdens de eerste editie in oktober al over de kansen van de millennials en dit is de reden om samen te ontdekken wat deze jonge generaties beweegt, zo laat NIMA weten. "De aankomende editie gaan we je hier uitgebreid over informeren en inspireren. Momenteel zijn we volop bezig met de invulling van het programma: meer informatie over deze editie volgt snel!"

Door het gezamenlijke doel om de marketing binnen de sierteeltsector naar een hoger niveau te brengen en het succes van de voorgaande edities, wordt het Sierteelt Marketing Event op 25 september a.s. gesponsord door Bloemenbureau Holland.


Reacties (0)

Er zijn nog geen reacties

Reageer op dit bericht

Meer nieuws

Throwback: De Marel Methode

Gedurende de zomerperiode zetten we op deze plek in de nieuwsbrief een 'throwback' naar een bijzonder, opvallend, epic of gewoon leuk moment...