
'Tuinbouw is steeds meer afhankelijk van data'
Gestapelde groeibedden vol bladgroen onder kunstlicht en in een betoverende mist. Dat is de omschrijving van...
“Onze missie om bij te dragen aan de gezondheid van mens en planeet in samenwerking met de natuur heeft ons gebracht waar we nu zijn: een doelgerichte organisatie met sterke kernwaarden. Onze nieuwe branding reflecteert die missie en waarden. Zo kunnen we er zeker van zijn dat waar we voor staan consistent in onze communicatie naar voren komt”, aldus Peter Maes, Chief Strategy Officer (CSO).
Met kantoren in dertig landen worden onze oplossingen in meer dan 100 landen gebruikt. Door de jaren heen is ons familiebedrijf gegroeid van pioniersbedrijf met vier werknemers naar een mondiale marktleider. Volgens Martin Koppert, Chief Business Officer (CBO), was het tijd dat de branding mee veranderde: “Om onze wereld duurzamer te maken, hebben we teeltwijzen nodig die veilig en tegelijk gezond zijn. Ons doel is 100% duurzame landbouw. Samen met telers en boeren werken we naar dit doel toe. Onze nieuwe branding zorgt voor een krachtig beeld in alle markten over de hele wereld en bevestigt de unieke toewijding van Koppert aan het leveren van een breed scala aan biologische oplossingen voor talloze gewassen”.
“Om onze missie te bereiken willen we samenwerken met partners. We geloven dat deze branding een wereld aan mogelijkheden schept en klanten en partners bij elkaar brengt die bij willen dragen aan een betere wereld”, aldus Maes. “We zijn ervan overtuigd dat we onderdeel kunnen zijn van de oplossing met onze kennis, expertise en producten om op de meest duurzame manier gezond voedsel te produceren”.
De nieuwe branding toont de connectie van Koppert met de natuur. “Al onze inspiratie komt uit de natuur, de natuur is de oorsprong van onze oplossingen. Onze nieuwe identiteit is overduidelijk geworteld in de natuur”, zegt Maes. De 'K' van Koppert wijst naar voren: om altijd vooruit te kijken naar nieuwe duurzame oplossingen. Daarnaast symboliseert de symmetrie dat bescherming van planten zowel boven als onder de grond even belangrijk is. De natuurlijke vormen en kleuren van het nieuwe Koppert-logo staan voor de verbinding met de natuur en de oneindige oplossingen die we daarin kunnen vinden.
Gestapelde groeibedden vol bladgroen onder kunstlicht en in een betoverende mist. Dat is de omschrijving van...
De genomineerden voor de 4e editie van de Topsector T&U Innovation Prize zijn bekend gemaakt. De jury heeft...
Op dinsdag 14 juni vindt de netwerkbijeenkomst 'Circulaire plastics in de tuinbouw' plaats. De bijeenkomst is...
Minder chemie, meer vergroening bij Vilosa 27-05-2022 09:46 |
Werken op verplichte vrije dag? 27-05-2022 09:43 |
Instagram: HortiAsia 27-05-2022 09:37 |
Instagram: In topconditie 27-05-2022 09:34 |
Twitter: Praten over onderwijs 27-05-2022 09:30 |
Vlog: Wij staan voor u klaar 27-05-2022 09:28 |
Spaanse landbouwminister bezoekt Wageningen U&R 27-05-2022 09:26 |
'Maak glastuinbouw klimaatkampioen' 27-05-2022 09:22 |
Video: Vidi Funda 27-05-2022 09:19 |
Syngenta Flowers stelt nieuw Hoofd Marketing aan 27-05-2022 09:13 |
Reacties (0)
Er zijn nog geen reacties