Gorinchem Throwback...

04-02-2020    09:38   |    Goedemorgen

Tot aan HortiContact 2020 publiceren we elke dag een 'Gorinchem Throwback', waarin we aandacht besteden aan een bijzonder moment, leuke herinnering of noemenswaardige activiteit van een eerdere beurseditie. Dit keer gaan we terug naar 2013.

In 2013 heette HortiContact nog 'Tuinbouw Relatiedagen' en deed voor het eerst de toiletreclame zijn entree in de overvolle Evenenementenhal Gorinchem. De beursorganisatie zette met het toenmalige bureau Flint een knipoog-campagne op om bezoekers naar het balkon te lokken. Hermadix, fabrikant van krijtmiddelen en coatings zorgde, eveneens op de herentoiletten, voor een 'vrolijke noot' met de Nok Nok-campagne. Daarmee wilde het bedrijf bekend maken dat het krijtmiddel Q4 een sterkere nokdekking geeft. Sindsdien is toiletreclame op beurzen niet meer weg te denken.

Morgen een nieuwe 'Gorinchem Throwback'. Heb je ook een leuke herinnering aan eerdere beuzen? Mail ons: redactie@spam-protecthollandhortimedia.nl


Reacties (0)

Er zijn nog geen reacties

Reageer op dit bericht

Meer nieuws

Kwaliteit als uitgangspunt

ACTUEEL HORTI THEMA - Koppert Nederland blijft zoeken naar nieuwe oplossingen of het verbeteren van huidige...

Morgen: Royal Brinkman

ACTUEEL HORTI THEMA - Thomas Kern, Senior Productmanager gewasbescherming & desinfectie bij Royal Brinkman, is...

Blog: A Perfect Storm 23-09-2021    10:24
Duurzame verpakking houdt bloemen vers 23-09-2021    10:19
Aftrap tulpenseizoen weer op de Dam 23-09-2021    10:16
Hortensia in fotoshoot VROUW 23-09-2021    10:10
Vervolg Cymbidium-campagne 23-09-2021    10:07
Nieuwe directeur voor Gebroeders Alkemade 23-09-2021    10:03
Elektrisch rijden in stroomversnelling 23-09-2021    10:00
Chrysanthemum Valley 23-09-2021    09:55
Vier KVBC awards voor Living Creations 23-09-2021    09:48
Goedemorgen Tech: iPhone 13 23-09-2021    09:43
  Ga naar het nieuwsarchief