Hortivideo gelanceerd!

17-12-2019    11:21   |    Goedemorgen

Afgelopen vrijdag lanceerde Holland Hortimedia, de uitgever van onder andere deze nieuwsbrief, het nieuwe label Hortivideo. Hiermee krijgen de video-activiteiten van het bedrijf een eigen site en branding.

Paul Vleghaar van Hortivideo: "Video is het toverwoord van nu om je boodschap of nieuwe product te lanceren. Video’s laten maken kun je overal en voor elke prijs. Bij Hortivideo doen wij dat op onze manier, kijk maar eens rond op de site en ervaar een deel van ons werk. Mooi en aantrekkelijk zijn niet onze eerste values. Wij beginnen niet aan een klus voordat de doelstelling en het beoogde kijkerspubliek zijn vastgesteld. En we stellen altijd de vraag: welke actie verwacht je van je doelgroep na het bekijken van de video?"

Aad Tijsen vult aan: “De jarenlange ervaring van onze horti-redacteuren, in combinatie met de jonge honden-mentaliteit van de producers, zorgen voor video’s waar in elk geval over gesproken gaat worden. Reken maar van yes!"

Gegarandeerd wereldwijd bereik
Een video maken is één. Wat Hortivideo betreft is de klus daarmee niet gedaan! Je maakt een video omdat hij gezien moet worden. Daarom worden alle video’s, indien gewenst, altijd middels een artikel op de Goedemorgen nieuwsbrief en Gewasportals en/of internationaal op de daily nieuwsbrief Hortibiz.com onder de aandacht gebracht. Hiermee garandeert Hortivideo dat jouw video 100% viral gaat binnen de wereldwijde food- & flowerindustry.

Zin een een gratis kennismakingsgesprek met Paul, Timothy, Jolanda of Aad? Mail of bel 06-23757240


Reacties (0)

Er zijn nog geen reacties

Reageer op dit bericht

Meer nieuws